Absolvent pozná postupy navrhovania a spracovania rôznych foriem
reklamy. Ovláda písanie a spracovanie reklamného textu, grafické
počítačové pogramy a získa zručnosti v práci s digitálnou a reklamnou
fotografiou.
Štúdium je zamerané aj na získanie znalostí z oblasti psychológie
reklamy, žiaci sa oboznámia s fungovaním základných psychických
procesov, aby ich mohli využiť pri tvorbe a výskume efektívnej reklamy.
Absolventi štúdia disponujú vedomosťami z oblasti videotvorby,
masmediálnej komunikácie, základov práva i dejí a teórie reklamy.
Uplatnenie:
- grafické štúdia,
- reklamné agentúry,
- propagačné firmy,
- inzertné oddelenia printových médií,
- informačné centrá,
- vydavateľstvá neperiodickej tlače,
- multimediálne štúdia reklamy,
- ďaľšie štúdium na VŠ.
Podmienky prijatia:
- talentová prijímacia skúška z výtvarnej výchovy