• úvod
  • aktuálne informácie
  • informácie o odboroch
  • príjmacie skúšky
  • zamestnanci školy
  • rada školy
  • žiacka rada
  • rozvrh hodín
  • školský poriadok
  • e-žiacka knižka

  • aktivity
  • výchovný poradca
  • a koordinátor PDP
  • projekty
  • správa o výsledkoch
  • ŠkVP
  • 2% daň z príjmov
  • fotogaléria
  • história
  • verejné obstarávanie
  • zmluvy, objednávky, faktúry

  • kontakt



 

 

 

 

 







8283 M REKLAMNÁ TVORBA
Charakteristika:

Absolvent pozná postupy navrhovania a spracovania rôznych foriem reklamy. Ovláda písanie a spracovanie reklamného textu, grafické počítačové pogramy a získa zručnosti v práci s digitálnou a reklamnou fotografiou.
Štúdium je zamerané aj na získanie znalostí z oblasti psychológie reklamy, žiaci sa oboznámia s fungovaním základných psychických procesov, aby ich mohli využiť pri tvorbe a výskume efektívnej reklamy. Absolventi štúdia disponujú vedomosťami z oblasti videotvorby, masmediálnej komunikácie, základov práva i dejí a teórie reklamy.

 Uplatnenie:

- grafické štúdia,
- reklamné agentúry,
- propagačné firmy,
- inzertné oddelenia printových médií,
- informačné centrá,
- vydavateľstvá neperiodickej tlače,
- multimediálne štúdia reklamy,
- ďaľšie štúdium na VŠ.

Podmienky prijatia:

- talentová prijímacia skúška z výtvarnej výchovy


Copyright © SUSLBIELIKA 2011